Oprettet 7. aug. 2020
5 måneder på markedetBBR-arealet opmåles fra ydersiden af hver ydervæg og indeholder arealer som fx opgang.
Ejerudgift - de samlede månedlige udgifter til boligen uden lån
Oprettet 7. aug. 2020
5 måneder på markedetTidslinje | Begivenhed | Boligens pris | |
---|---|---|---|
jan. 2021 | jan. 2021 Boligen blev taget af markedet | 8.500.000 kr. | |
aug. 2020 | aug. 2020 Boligen blev sat til salg | 8.500.000 kr. | |
okt. 2019 | Solgt | okt. 2019 Solgt, alm. frit salg | 350.000 kr. |
jan. 2016 | Solgt | jan. 2016 Solgt, alm. frit salg | 160.000 kr. |
dec. 2015 | Solgt | dec. 2015 Solgt, alm. frit salg | 92.475 kr. |
Adresse Gl. Skolevej 30 | Antal værelser 5 | Boligstørrelse (BBR) 215 m2 | Salgsdato 09-10-2019 | Udbudspris - | Købesum 350.000 kr. Prisforskel: - % |
Adresse Gl. Skolevej 16 | Antal værelser 5 | Boligstørrelse (BBR) 174 m2 | Salgsdato 09-04-2019 | Udbudspris 2.850.000 kr. | Købesum 2.850.000 kr. Prisforskel: 0% |
Adresse Gl. Skolevej 20 | Antal værelser 6 | Boligstørrelse (BBR) 201 m2 | Salgsdato 21-01-2017 | Udbudspris 3.750.000 kr. | Købesum 3.350.000 kr. Prisforskel: 12% |
Adresse Gl. Skolevej 13 | Antal værelser 4 | Boligstørrelse (BBR) 128 m2 | Salgsdato 20-08-2015 | Udbudspris 1.845.000 kr. | Købesum 1.750.000 kr. Prisforskel: 5% |
Adresse Gl. Skolevej 1 | Antal værelser 6 | Boligstørrelse (BBR) 148 m2 | Salgsdato 21-11-2012 | Udbudspris - | Købesum 1.870.000 kr. Prisforskel: - % |
Adresse Gl. Skolevej 8 | Antal værelser 4 | Boligstørrelse (BBR) 98 m2 | Salgsdato 31-05-2006 | Udbudspris - | Købesum 1.995.000 kr. Prisforskel: - % |
Adresse Gl. Skolevej 6 | Antal værelser 4 | Boligstørrelse (BBR) 100 m2 | Salgsdato 10-08-2005 | Udbudspris - | Købesum 1.795.000 kr. Prisforskel: - % |
Adresse Gl. Skolevej 5 | Antal værelser 4 | Boligstørrelse (BBR) 108 m2 | Salgsdato 20-10-2003 | Udbudspris - | Købesum 1.495.000 kr. Prisforskel: - % |
Adresse Gl. Skolevej 22 | Antal værelser 4 | Boligstørrelse (BBR) 124 m2 | Salgsdato 05-02-1995 | Udbudspris - | Købesum 950.000 kr. Prisforskel: - % |